Ooops, dålig på att uppdatera, ber om ursäkt...

Oj vad tiden springer iväg, jag har som vanligt mina biverkningar, men det blir bättre.
Vi har firat födelsedagar jag och mannen, jag har varit på återbesök hos onkologen och tumören är borta, det känns skönt att fått se det på röntgen bilder. Vi har blivit med husvagn, firat midsommar och bröllopsdag. Bruno testar foder från Purina One, #smartson och jag testar tvättprodukter från Nivea och från #smartson. Idag måndag for mannen iväg på jobbet, så nu får vi roa oss själva Bruno och jag. Började med att storhandla och tvätta.

Lax med färskpotatis

Bruno gillar husvagnen

Midsommarmat, grillat

Raggar i Cadillac

Bruno håller span

Besökte Arenan, restarung Krydda
god mat

2020621

Tonfisksallad

Fika på Svalbo

Kollat på fotboll, dåligt för Sverige

Bruno poserar

Testar hundfoder

Besök av mannens barnbarn

Lte mer grillat

Katten Pricken och Bruno

Rabarberkladdkaka, mumsigt

Bruno badar

Midsommarlunch hos mor

Bruno myser under filten


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Massage

Bakning