Torsdag redan.

Dagarna går fort, synd bara att vädret inte kan vara fint. Igår så skulle jag lägga in räkningar för betalning men Forex bank var inte tillgängligt och knappt idag heller, fick ringa och fråga vad dom höll på med.....Fixade även en bussbiljett och det krånglade även det i början, men vem har sagt att det ska vara lätt här i livet.

Men nu är det som sagt klar ! Ikväll är det dags för mig att ha kurs igen på Masugnen i FB och blogg, har 4 st som vill lära sig mera.

Och sen en lite undring.....vilka är ni som kikar in och läser min blogg ???


Kommentarer

Jeanette sa…
Är det här du "bor" nu!
Ja, mig känner du från tidigare. Nyss fyllda 42, gift, två tonårsdöttrar (puh!!), älskar mitt jobb, försöker träna däremellan och curlar våra barn när vi inte bråkar. Vill du veta mer?

Sv; Lägger ut receptet på min blogg senare så håll utkik!
Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Massage

Bakning