Bad day

Ont från igår av en böld på insidan av låret och stor är den. Kan inte stå , sitta eller gå. Regnet piskade mot fönstret så jag kunde inte sova heller, gick ner till soffan halv tre i natt slumrade till en stund och sen bada jag halv sju imorse och stack hål på bölden, usch och fy säger jag, trodde jag skulle svimma.
Värken har släppt lite men jag måste badda med alsolsprit och hålla rent.

stora sonen J var här på mat idag, hade gjort 2 rätter, kyckling och sen lax, fanns potatis och ris till detta.
Syrran kom oxå över och åt, sen har jag varit hem till mamma på fika.

Åska har det oxå gjort rejäla smällar. Och till sist så igår så var jag på en ny avdelning och även den lika bra så där blir jag att vara efter helgen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Massage

Bakning