Som sagt

Är ledig och ska väl försöka mig på att städa lite, julen är borta, laddat en maskin med tvätt, innan så har ju självklart jag varit ute en sväng med dogsen, vi tog en redig sovis, sen blev det en mugg the och dogsen vilar efter sin frukost som dom vanligtvis gör varje dag i soffan. Dom lyfter på huvet endast för att kolla vad jag gör.

Haha så passande...vägde mig här efter jul och vågen stod stilla på 74 kg, jag hade alltså inte gått upp efter jul, idag när jag ställde mig på vågen visade den 71,9.
En del undrar ju hur jag kan hålla vikten eftersom jag oftast lagar mat och bakar mycket, men det hör ju till saken att jag inte äter jämt av det nybakade, utan bara när det kommer gäster el om jag skulle va enormt jättesugen.

Så sant !





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Massage

Bakning