Igår

Mannen kom hem ca 05.00 på morgon torsdag efter att ha startat kl 13.00 Onsdag och sen kört 140 mil. Han sov till 10 för att sen få gofrukost serverad och gos med djuren som längtat efter han.
Åkte en sväng till Nora för att få hans bil kollad så på måndag skall det bytas en del på avgassystemet så jag får ha den hemma och han tar min lilla pärla hm...han får köra försiktigt.
Hade avslut på surfplatta/Ipad på Masugnen/Medborgarskolan och nästa torsdag startar vi kurs om surfa på telefon. Skoj att kunna lära andra. Ikväll är det kvällspass på jobbet och sen en kort tur på lördag eftersom jag tagit semester resten av helgen, Mannen bjuder ut mig på lördag, vi hade tänkt äta på Fenix och jag älskar deras mat o efterrätt.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Massage

Bakning