Skärpning

Har varit ur usel på att uppdatera min blogg, jag ska försöka att bättra mig. Nu är vi på rätt sida av året och våren skall väl komma inom sinom tid. Just idag halvt om halvt snöstorm, lillhunden vill inte vara ute så länge, hon gör det hon ska sen vill hon in, katterna  ligger utslagna och sover sig igenom ovädret.
Min frukost för det mesta, kaffe, yoghurt med musli

Mina söta djur, igår kväll

Försöker att gå ner i vikt, så då får det bli 
sjukhussoppa, vitkål, lök, krossade tomater, selleri,
morötter, salt och peppar

Ska rensa i min garderob och sälja lite kläder

Mitt lilla troll vill gärna oxå ha yoghurt

En liten portion korvgryta

Även sallad äter jag

Mina 3 fina katter

Mera soppa med lite färs i

Julen är borta

En trevlig lördag med min kusin och hans lilla familj

Efterätten

LCHF bjöd jag på

Mera hjärtan till samlingen

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Massage

Bakning