Livet går vidare

På en sekund så kan ditt liv förändras, Olycka, sjukdom eller glädje.
Själv så var det sjukdom som kom i min väg, älskade moster har gått igenom operation för sin blödning i hjärnan och är nu hemma igen efter 3 veckor ligga stillande i säng och allt har som tur är gått bra.

Det har varit trevligheter också såklart. Håll i er nu blir det bildbomb !!

Älskar mina nya muggar, # Happy mugs

Premiär lunch på inglasade

Premiär grillat, det blev grillspett


Ännu en #happy mug

Fått några blommor av mormor

En till # Happy mugs

Dagens lunch en dag

Varit på ett hästläger och lagat mat och bakat

Hästtjejerna nöjda över maten


Bakverk till sugna hästmänniskor på kurs




Jag har 6 st #Happy mugs

Kassler med broccoli gratäng blev middag en dag

Träffat och lyssnat till Birgitta Rasmusson i Hela Sverige Bakar

Min moster som drabbades och är nu på bättringsväg

Ännu en middag

Käkat en kur då influensan kom

#Happy mugs

Min fina hund Belinda

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Massage

Bakning