Tiden som sprungit iväg igen


Försöker äta bra mat för min mage

Lilla Bruno


Imorgon, känns inte helt ok, men jag måste

Bruno älskar snön

Bruno o jag

Lite julpynt i hallen

Köksfönstret

Kort från förra söndagen

Hade Svalbo Café öppet 1;a advent

Smörgåsar som fanns på cafét

Kakor

Lussehjärtan

Pepparkaka

Betyder mycket

Myshunden

Oftast min frukost

också min frukost

Lunchpaj
Julklappsbyte plus fina presenter från jobbkamrater

Vi hejade fram Martin på Idol från Lindesberg

Tabletter som jag måste ta ibland bla för
illamående och magen, värk

Pepparkakslimpa med brieost, mumsigt

Fina Bruno

Gott med lax

Varadagsrummsfönstret

Lite julpyntat

fika hos yster

Hjärtat från en fin vän Satu

Likaså så det finna smycket från Satu

Lunchsoppa på sjukhuset


Cellgiftsdag

Bild från cafét


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Massage

Bakning