Glest mellan inlägg

Ursäktar att det inte kommer så mycket på bloggen just nu.
Men här kommer nu en bildkavalkad, kanske inte i den ordning jag vill men håll tillgodo

Igår så lagades matlådor

Våran söndagspromenad

Min vy för dagen

Igår söndag Vasaloppet följdes

Bruno myser i sängen

En annan dag när det lagades tacogratäng
och köttfärsgryta

Inbjudan till 40 årsfest, ska bli skoj

Enkelt och gott, kassler och klyftpotatis med
Beasås

Bruno med sin nya kompis Babri

Mannen och  jag har spanat in nya V-rum möbler

Vi har beställt ny säng, kommer i slutet av Mars

Ibland blir det extralyx frukost i Örebro


Bruno och jag på lunch hos min mormor

Kycklingfajitas

Rårakor är inte fy skam

Stekt ägg med hamburgare

Vi softar om dagarna

Bruno och Babri

Bruno och jag väntar på min mor

Min vapendragare

Vill kunna jobba

Taget innan det kom snö och kyla

Kaninvakt

Semla på Da capo med vänner

Min fönster tittare

Frukostkorv

Semmelkladdkaka

Lättlunch

Kladdkaka är gott


Imorgon så är det tisdagspromenad med vattentorngänget, på kvällen ska jag in till Örebro och vara med på möte med föreningen Gyncancer, sen på onsdag är det massage och bassängträning och min mormor fyller 86 år så jag och Bruno går dit på kvällen
På torsdag är det återbesök hos onkologen, får vi se vad hon har att säga, har ju varit bra hittills men man vet ju aldrig, och sen har jag min jäkla biverkningar att dras med, hoppas att dom försvinner med tiden.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Massage

Bakning