Nu så...sommarmånad har vi kommit till

Maj månad gick undan, båtresa och födelsedagar. Det har bakats lite och så mat såklart, hundpromenader och musik. Idag är det Sveriges nationaldag, jag och in åkte en sväng till Nora och kollade in traktorparaden och åt lunch på Stadshotellet.


Min mor 

Vi träffade på Oscar och in syster

Oscar och Maria Lang
Fika efter maten på Stadshotellet

Ingen vidare salladsbuffe, tur maten var god.
Tyvärr ingen bild men det var lax och färskpotatis


Bruno har fått godis i brevlådan

Våran fina Bruno

Musikväll i Svalbo

The Bagari Hayes projects

Lunch hos mor i söndags när vi hade loppis hemma

Vaniljsås med paj

Liljekonvaljer

Myser under filten och äter glass

Smörgåstårta efter gårdsstädning på
föreningen

Grannen och jag har fixat nytt staket

Bypuben i fredags med pajer

Hemgjord pizza

Hämtade virke tidigare i veckan

Mys Bruno på min nya pläd från min mor på 
födelsedagen

Drömrullebakelser bjöds det på



Morsdagsfirande på Svalbo cafe


Mias Mojitos jag köpte på båten, helt ok

Jag i en loppisklänning för 20 kr

Shackrutor

Mannens födelsedags presenter

Bondkakor

Mannen fick frukost

Nybakta bullar

Hundgänget på tisdagar

Lunch i Örebro på Stadsträdgården

Hade besök en helg av min kusin med hans son

Bruno gillar nya sängen

Goa Anki var här med färska ägg och tomatplantor



Mums med nutella på rostat bröd och jordgubbar

Handlade på båten

Peter Siepen var med på båtresan

Gänget



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Massage

Bakning