Augusti....September i bilder

Så här trött blir man efter någon timme i skogen
medans matte och mormor letar svamp

Hemgjord pizza med vitkålssallad, den här gången
blev det med tacofärs, bacon och grekisktema
och en skål godis fylld med Chinapuffar

I lördags hemma i skogen hittades det trattkantareller

Mera tacos i fajitasbröd

Mycket svamp men alla är ej ätbara

Har jag sagt att tacos är gott

Fina änglavingar från Gallerian Vilan

Sista musik kvällen på Svalbo

Nyfiskad röding

Kräftor är också gott

Bruno orkar inte läsa tidningen

Småkakor

Då det var dags för ljusstråk och soppkök i Svalbo
En fin helg med många besökare

Myspysen Bruno

Jag i mina nya glasögon

Nytt fodral till mobilen

Macka med brie och kantareller

Skogens guld, mums

Fotboll AIK-Djurgården

Säkerhetskontroll innan man fick komma in

Kaffe med chokladfudge

Pannbiff på Maria Langs Krog i Nora på
marknadsdagen

Min Lilla Hund Bruno

Nya Thigts

Återbesök hos Onkologen

Hallå Matte jag vill kanske gå ut !! Okej ??

En fin brunn

Mormor kom till dörren

Bruno med svampkorgen

med kompisarna på ryaheden
Kladdkaka med glass är aldrig fel

Tisdagsgänget, hundpromenader är så skönt i sällskap

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Massage

Bakning