Min första


Liebster-award

Lyckliga mig, jag har fått en Liebster-award av Jeanette, Tack!! Med awarden medföljer några frågor och så ska jag skicka awarden vidare till fem bloggare som jag gillar så klart!


Drömresa? Thailand, varit där nu flera gånger men finns mycket som jag fortfarande vill utforska
Favoritsysselsättning? Baka/laga mat..
Hur många gånger går du in på Facebook per dag? Oj, oj 10-20 gånger beroende på vad jag gör. Det är ju så enkelt att kolla in snabbt med telefonen.
Vad önskar du dig i julklapp? Ny mobil telefon
Favoritmat på julbordet? Mammas Jansson
Drömyrke? Precis det jag är, undersköterska
Favorittidning/magasin? Amelia
Favoritplats i Sverige?  Stockholm
Thaimat, grekiskt, italienskt eller svensk husmanskost? Thaimat.
Favoritdesigner? Jag köper det jag vill ha
Vad gör dig lycklig en måndag? Sovmorgon
Vad driver dig att skriva blogg varje dag? Vet inte riktigt men jag vill gärna dela med mig av min vardag och bak/matlagning.
Om du fick välja själv, vart skulle du då vilja bo?  Som jag bor nu, radhus med skogstomt.
Stadsbrutta eller lanttös? Både och.
Vilken är din största tillgång enligt dig själv? Att jag är glad och hjälpsam.
Vilken är din största tillgång enligt andra tror du? Positiv och glad och hjälpsam.
Favoritmat? Tacos såklart.
Har du någon kändis du är inspirerad av? Nej.
Tror du på tankens kraft? Det tror jag nog.
Vart vill du åka på semester nästa gång? Turkiet, New York
Vad är lyx för dig? Att bli bjuden på middag.
Oh så var det avslutningsvis de bloggar som jag vill skicka detta vidare till, och det blir dessa fem;

Kommentarer

Jeanette sa…
Tackar :-) Kul att få läsa lite mer om dig
Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Massage

Bakning