Imorgon Lördag

Kommer att vakna tidigt som vanligt men har ju chansen att få ligga kvar en stund innan dogsen vill upp och gå ut, imorgon så önskar jag lite sol och absolut inget regn. Det skall gås på Noramarken och kolla in alla stånden....
Idag så har snälla Carita hållt på med min lilla hund och trimmat henne så att nu är hon så fin, jag måste se till att borsta henne emellanåt. 
Sen så blev det vila en stund på soffan innan en sväng te Carita för att fixa mitt hår, handlade med lite skräpmat åt oss och som sagt nu är det dags för mig att bädda ner mig, är ju alldeles sjv hemma och saknar min man väldigt som är i Norge på jobb, gud vet när han kommer hem, kanske det blir så att jag får ta mig en tur dit snart, men jag måste jobba min 2 helger först innan jag har ledig helg igen.
Go Natt !!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Massage

Bakning