Min braiga helg

Jag har bara gjort sånt jag tycker om, varit ute mest hos mamma där vi hållt loppis och jag har röjt garaget bland mina saker jag har där =) Ätit god mat och umgåtts med trevliga vänner. Gjort lite höst fint.... vad har du haft för dig i helgen ?

Bytt överdrag på soffan, Belinda måste
godkänna som vanligt.

Mamma bjöd mig på söndagsmat, Pepparotskött

Snögubbar på sommaren =)

Polsk maträtt vi festade på i fredags. Namnet
är Bigos och kan ätas av LCHF.

Köpte lite höstblommor nere på trädgårdshandel
som inte ligger långt från mig. Fina växter o billigt.


Belinda spanar in planteringen, i mitten skall det
sitta en ros och sen byggas en spalje så att
det kan växa uppåt.

Plockad in lite rönnbär och satte bla. i lampan

Älskar mitt inglasade rum.


Lat söndag, jag o sonen beställde onlinepizza.

Kotletter med potatis och löksky som kokt
länge är ju så gott, min lunch igår.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Massage

Bakning