Lite mer sorg....ny resa

Har firat min syster som fyllt 40 år och tyvärr på samma dag går min morbror och får en hjärtinfarkt och lämnade detta jordeliv, han levde ett gott liv i Thailand, min moster är på bättringsvägen och på tisdag nästa vecka så ska vi, jag min mor och moster till Loka på Spa dag.

Och sen har jag börjat en viktresa med Hälsocoacherna, började igår så jag är bara inne på min andra dag och än så går det bra.
Jag bakar och lagar mat som vanligt men äter ej mera kakor på ett tag, endast protein nu en vecka och det består i ägg, nötkött, kyckling, lax, skaldjur, ej salter. varje måltid ska innehålla 150 gram , frukost, lunch, mellanmål och middag. Ska vara med i 3 månader och får coachning per telefon.

Bakade i dag till Gun

Ungdomarna fick ärtsoppa och pannkakor

3x köttfärs

Min älskade morbror

Belinda och jag på promis

Får dricka 5 koppar/dag

Köpte gott på bomässan som var i helgen

Lite go mat från helgen

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Massage

Bakning