Uj vad tiden går, men åt rätt håll.

I helgen var det jobbhelg, tog lite komptimmar i lördags för det var ju biluställning med cruising i Lindesberg på lördagen, gjorde våran vanliga runda nere på Lindeskolan för att kolla på bilar och även träffa på folk man inte ser så ofta och kramas lite, bla. gamla jobbarkompisar, gamla vänner och sen min pappa med fru, ja...jag träffar inte min far så ofta.

Det går bra med min viktnedgång med Hälsocoacherna, jag är nöjd!!

Idag blir det Loka Brunn med min mamma och moster. Ska bli skönt, har hunnit med att dammsuga och vika tvätt. Jag är ledig tills på fredag eftermiddag då det är dags för jobbhelg igen.

Måste bara visa mina älskade muggar och burkar,
Köpta på nätet genom Köpstaden, Happymugs.

Familjen fick igår mos och chokladbollar,

Till moset så fick dom ugnfalukorv

Igår så hittade vi några små konvaljer

Mys iförrgår när matte kom hem från jobbet

Familjen åt stek i söndags

Min startdag 150506

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Massage

Bakning

En bra myshelg