Tiden går fort

Vi trivs ihop med den lille killen Bruno, så på lördag när vi åker till Stockholm så skriver vi papper på honom. Så han blir kvar hos oss.

Jag och min systerdotter har vart på Ullared och handlat, inte direkt några super klipp men vi handlade iallafall.

Idag är det rengöring av diskmaskin, i väntan så
blir det kaffe i nya koppen

2 söta killar möter varann

Bruno med husse

Bruno

Det blev pizza i söndags kväll när jag 
kom från Shopping i Ullared

En vagn blev det, Clara och mitt tillsammans

Fika stopp på väg ner till Ullared

Mina fynd på Ullared

Ska bli skoj att testa att göra planskste¨k

Mera fynd

Änne mera fynd

Och lie mer fynd

Ett diamanthjärta från min mor

Igår, fish and chips

Jag i mina nya tights på morgonpromis med Bruno

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Massage

Bakning