Det drabbar inte mig !

Skulle bara till barnmorskan för att byta spiral....trådarna syntes inte så hon tog endast cytologprov o bad mig kontakta gyn mott. Blöder mycket efter kollen. Det här var den 30/9. Ringer gyn mott och får tid den 12/10. Pratar med läkaren om mina blödningar och mensvärk.... Undersökningen tar nästan 1 timme och obehagskänsla infinner sig. Först så tror läkaren på infektion men sen säger han att de är värre. Prover från livmoder skickas iväg o remisser för röntgen x 2. Torsdag den 15/10 var jag på magnetröntgen som tog 1 timme, min mor var med mig. Man får inte lida av cellskräck. Väl efter det så fika jag o mamma och tog en tur till Nora. Några nya hjärtan handlades på Helens hörna och jag fick en fin kopp med assiett från mamma som hon handlat på Ica maxi i Örebro.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Massage

Bakning