2016

Januari, åkte med arbetskamrater till Loka över en helg, mysigt och god mat, kroppen började så sakta att återhämta sig efter sista strålbehandling och cellgifter. Skicka semlogram till vänner 1/dag alltid kl 09.00 på morgonen.

Februari, haft namnsdag. vilade mig igenom månaden, var på sound journey, avslappning med musik.

Mars, firade mormors 85 årsdag, skönt att våren är på G, jag och mamma var på Loka, återbesök till Onkologen, tumören är väck

April, Shopping på landet tur med Mamma och Rita

Maj, Bodde på hotel Nordic C med vänner över helg i Stockholm, sprang på Maria Montazami, firade födelsedagar då både jag och min fyller år.

Juni, dan före midsommar åker vi och  hämtar husvagn som mannen ska i jobbet, äter midsommarlunch hemma hos mor.

Juli, Allsång på Skansen med lilla och stora C, träffade även Bruno fd familj på Drottningholm
Parkfesten i Nora med musik en hel helg, firar min mor och son som fyller år

Augusti, Hängde med min moster, jag och mamma tog en tur till Stockholm, allsång på Skansen. Lilla J köpte bil för att börja ta körkort, fick ont i min vänster arm, skickad på röntgen

September,Stora J flyttade till egen lgh i vedvåg, Övningskörde med J, glad åt att börja jobba 50% fick diagnosen frozen shoulder och där blev jag sjukskriven på heltid igen.

Oktober, Mannen och jag tar bussen in till Örebro för lite shopping och god mat

November, Stora J fyllde år julmarknad på lasarettet, mamma och jag säljer nybakt och alpnaeringsprodukter. Julmarknad i Svalbo

December, julmarknad i Strip, Svalbo och volontärfest, firade jul hos mor som vanligt

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Massage

Bakning