Nytt År

Jaha då var vi redan inne på mitten av Januari 2017, jag hoppas verkligen detta blir ett bra år.
Vill slippa sjukdomar och elände nu, det räcker. Jag är fortfarande sjukskriven men jag hoppas snart att få komma igång. För en vecka sen så var jag tvungen att dra ut en tand och idag gick en annan tand sönder, men jag avvaktar, så jäkla tandläkar rädd så det finns inte, men jag fick proffs hjälp i ÖREBRO.
Levande musik i Nora, parkfesten blev bjudna på Folk at heart på Grand hotell i Örebro, det var trevligt och nya musik bekantskaper knöts, vi är redan igång med planering av 10 års jubileum.

Var med min moster i Uppsala för kontroll av blödningen i hjärnan hon drabbades av våren 2015.
Åkte tidigt på måndag morgonen med mannen och vi tog buss och tåg hem, Bruno lämnades hos mormor i söndagskväll.

Idag 19/1 lever till lunch hos mormor
jag tycker verkligen om det

Kycklingfajitas åt jag igår 18/1

En av Brunos favoritplatser

Fynd från facebook, bricka med ljusstakar
och frukter

När jag kom hem i måndags efter Uppsala
turen åt jag tacos och Bruno låg brevid

Buss från Uppsala och sen tåg från ENKÖPING
Till Örebro

Jag och mins moster

Jag väntar när hon är på Kärlröntgen

Bruno i söndags kväll hos mormor

Min lilla mys kille

Älskar att laga mat i lergrytan, att jag inte
gjort det tidigare

Årets första semla intagen förra torsdagen

Missan & Bruno

Saknade djur

Bruno igen

Krabbelurer, godare än plättar

Jag Älskar verkligen TACOS

Pytt, allt på en plåt

Burgare på grand, superb

Lindesberg ikon på Folk at heart



Pepparkaka med brieost och jordgubbar

Hembakt pizza är mums

Bruno med sin katt

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Massage

Bakning