Mass inlägg

O oj vad det har gått fort sen jag senast var här inne. Semestern står för dörren och solen med den och vilken värmen, nästan olidligt, men man ska inte klaga.

Bruno och jag chillar efter mitt besök på USÖ

Obligatoriska fikan innan onkologen, mamma var
med, allt såg bra ut


Musikkväll på Cafe Svalbo. alltid trevligt och
god macka


Fotbolls VM och god mat


Sverigebakelse inför VM spel

Vilket underbart väder, himlen alldeles blå


Mannen var snäll och köpte en fin cabinväska
och solstolar till oss


Rosor hemma hos min mormor


Trött efter en natt med lite sömn, Kaffe behövs


Pool till Bruno och vattenmelon till mig i värmen


Promenad med kompisar



Grillning med grannen


Min mys Bruno



Operation Fistel



Present från ICA

Blommor och jordgubbar



Thaimat på midsommardagen


Mums med våffla


Midsommar blomster

Jag på väg hem från min vecka i Bergen under maj

Min fina man


Mumsigt värre

Vackert i Bergen


Underbart fint i Bergen



Fångläger






Lite plockmat

Rondell inne i tunnel mot Bergen



Mitt i snön med shorts på mig



Kort från Irma


Hundpromenad med kompisar

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Massage

Bakning