Stockholm, hemma, Göteborg , hemma och Stockholm igen

Vi har verkligen haft sol och alldeles för mycket värme, synd om djur och människor, bränder som härjar i delar av Sverige.
Haft minisemester med mannen x2 och med vänner och var iväg med min mor på Allsång på Liseberg. Ätit mycket gott och gått mycket. Besökt Skansen och kollat in djur med vår familj från Polen.
Min mor och sonen har fyllt år.
Nu går jag in på min sista semestervecka, det har kommit regn och det behövs verkligen.
Bruno idag när vi var i Kristinehamn


Sonen som fyllt 25 år

Bruno är nöjd över att träffa Jesse

Cava och öl på en torsdag i Stockholm

Gabrycza äter pappas pizzaspecial

Min ananasblomma

Mysen Bruno

Lata dagar ute på altanen


Vattenmelon svalkar gott


Vi åker bergbanan upp till Skansen

Jag och Seweryn

Gabby och Nicklas på en varsin dalahäst





Hotellfrukost




På tur i Stockholm jag och Gabby







Gabby och Magda

China mat blev det till middag på tosrdagen



Mariestad, fika paus när min mor och jag
åkte hem från Götebrog



Frukost i Göteborg, Scandic Rubinen





Älskar mina rosa skor


Flickan i fönstret på hotellrummet

Liseberg, allsång


Jag och min mor





Mums med bakadpotatis






Lunchpaus i Alingsås

Väldigt god lunch, torsk med vitvinssås



Lilla röda stugan, drömmer mig bort


Drottningholm, hundöarna


Frukost på rummet, 

Bästa hotellet i stan Birger Jarl


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Massage

Bakning