Allt på en gång

Oj nu var det så där igen, jag har inte bloggat sen i somras och tiden har bara rusat iväg, nästan hemskt vad det går fort och vi närmar oss jul och det finns julsaker mm i affärer, fattas bara att dom spelar julmusik snart, men det tycker jag är alldeles för tidigt. Gillar vinter men jag tycker den kan dröja till den 13 december/ Lucia så att det sedan är 5-6 minus grader och det kan få ligga kvar till Februari och barnen kan få ha sitt sportlov med snö.

Sommaren och semester gick undan, vi fick reda på att vi kan få flytta ut på landet till en liten stuga, så det har påbörjats, mycket slit och släp har det varit. Vissa saker har sålts såsom stora möbler som vi inte får plats med, det har rensats och slängts en del och massa sopsäckar med kläder till Härbärget Gnistan i Örebro har fått ta del av det-
Fotografering av lägenheten, det går lite trögt men hoppas på en köpare inom snar framtid.

Har gått igen en operation av fistel och det läker på bra och ska nu på fredag in på kontroll, var sjukskriven en månad pga att det skulle rengöras varje dag ett tag, sen en /vecka. Men nu ska det ej behövas får jag hoppas. Jobbar på som vanligt sen den 5 oktober.

Vi ska snart ha julmarknad på lasarettet och sen julmarknad på Svalbo Cafe. Luciafirande även det på Svalbo.
Nu kommer det en hoper med bilder i oordning

Helgen som var såg jag och min mor Mia
Skäringer i Västerås

Bruno utanför hundcenter, när det var kvällspromenad
med kompisar

Bruno myser

Ett av mina besök på Kirúrgmottagningen

Fixat i köket i den Lilla röda stugan

Hotell Västerås

AIK tog hem GULDET

Kläder till Gnistan, härbärget

Jag och Bruno

Positioneringskuddar, är ombud på jobbet

Strimlad biff

Säng mysaren Bruno

AIK van GULDET

Sonen har haft körkortet nu i 2 år

Lilla Bruno pälskling

Hemgjord pizza


Mamma och jag åt middag på
Jensen Böfhus innan Mia Skäringer

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Massage

Besked

En bra myshelg