You got mail.....

Skickade in lite bilder och en liten kort text om mig och varför jag tycker om att baka, ej ngn video...idag så har jag fått ett mail....men detta behöver inte betyda så mycket, men det gör mig nervös och visst skulle det vara skoj att få baka inför hela svenska folket !!
Hej Mia (registrerings-ID:2345),

Tack för din ansökan! Vi tycker att du känns intressant och skulle vilja att du skickade in en video där du berättar kort om dig själv, din expertis inom bakning och varför just DU ska vara med i programet!

Klicka på länken nedan för att ladda upp din video.

Vi ser framemot din video!

Med Vänlig Hälsning,
Hela Svergie Bakar

Kommentarer

Britt sa…
Jag håller tummarna att du kommer med//Britt
Jeanette sa…
Vad spännande, lycka till!
Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Massage

Bakning