Lite uppdatering med bilder

Tiden gå fort ibland och vissa dagar händer ingenting. Skriver lite under varje bild, kanske inte kommer iordning med bilderna.

Idag 6/4 när jag kom ut från badet låg Bruno
och myste i sängen.

6/4

Igår 5/4 lagade jag biffstroganoff

Då var det dags för röntgen, 3 månaders kontroll
men jag får vänta på läkartid så jag får veta svaret.
5/4

Igår efter promenad 5/4

När husse åt glass härom kvällen

Trött efter bus

Önskar mig, Jacka från Kappahl, skor från
skopunkten

Maträtt i lördags 2/4 kassler



Katten Pricken

Mums med våfflor

Mamma och jag på LOKA , Annandag påsk

Gott från salladsbuffén

Mamma hade fixat ett påskhjärta till mig

En lunch hos mormor

Vårigt på inglasade

Idag 6/4 Blomkål och korv hos mormor

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Massage

Bakning