Sista veckan i April, välkommen sköna Maj

I måndags så åkte jag med mannen in till Örebro och var hos min moster.
29/4 Första bassängträning startar, hoppas på att det ska bli bättre för mina muskler, främst i benen,
30/4 Min syster fyller år, 1 år sedan min morbror lämnade oss och in moster var på bättringsvägen efter sin hjärnblödning. Mamma och  jag ska på shopping på landet, flera butiker på landet som skall besökas och gofika någonstans. Hoppas syster bjuder på tårta också.
3/5 Besök hos sjukgymnasten
6/5-8/5 ska vi till Stockholm med vänner
9/5 återbesök till onkologen.
11/5 Samtal Usö

Har idag haft lunchmys med vännen Linda, vi åt på China garden. Vädret är inte det bästa så vi myser inne jag och Bruno.

Min moster och kusinbarn Eddie, Bruno vilar

Bakade en god kladdkaka, tog fort slut

Kyckling med currysås häromdagen

Jag och Bruno myser för det mesta

Inte alltid, hatar verkligen biverkningarna och cancer

Tur jag har min kille Bruno

Vann godis på kaningutställningen som
var i helgen

Jag och Bruno på lunch hos mormor

Vi hämtade min bil som vart på lagning,
lagom promenad

Längtar till 6/5, då blir det lite lyx

Hoppas på god frukost på hotellet


Åh så vill vi ha lite sol och värme. Mår så mycket bättre då, man tänker inte lika mycket på cancer när det är fint väder eller om vi gör ngt annat som är trevligt, tex hundpromenader.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Massage

Bakning