Kort dag...

Sovmorgon, kallt som tusan tydligen men jag kollade inte innan jag tog en långpromis med hundarna imorse, var ju glad att solen tittade fram, lämnade min bil hos UH igår, inga lysen men nu är det fixat.

Jobbade som sagt några timmar och alltid lika trevligt, blev bjuden på en sån smarrig paj.

Nu blir det mys i soffan resten av kvällen, har gjort egen pizza som jag mumsat på.

Imorgon är det städ dag i föreningen och den ansluter jag mig till, har även en del bråte på min gräsmatta som ska kastas i den uppställda containern.

Och sen senare på kvällen så ska jag ha girlsen på besök, ska bjuda på köttfärsfyllda paprikor med taco gusto =) hoppas det ska smaka och sen någon smarrig efterrätt måste vi ha.

Åh jag höll nästan på att glömma....spel på andelstravet skall hinnas med också !!
Trevlig helg på er alla !!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Massage

Bakning