Själv hemma.

Har haft mannen hemma över helgen.
I fredags så hämtade jg mer virke till altanen så nu hoppas jag på att få den klar. Hade syrrans barn en stund på em, var med lilla C på Arenan som skulle spela handboll på discoballnight. Hämtade upp mannen som kom med buss från Oslo, väl hemma så åt vi tacos = fredagsmys, proppmätt så somnade jag på soffan.

Lördag morgon så for jag och min mor in till Örebro för att fira min kusin som fyllt 25 år, god lunch och sen tårta.
Resten av lördagen tillbringade jag i soffan och kollade på tv.

Idag söndag så  hade vi haft Tobias hemma på besök med sin Kp, jag bjöd på saffranskladdkaka med grädda och en bit tosca.

Nu är jag själv hemma efter att ha lämnat mannen och sonen Jesse på station i Örebro, sonen ska vara hos sin pappa en stund och mannen till Oslo för att jobba.

Tacopaj på resterna från i fredags

Min kusin och hennes far


Mumsigt hos min kusin

Tacosmys i fredags

Mums med tacos

Rent och fint på diskbänken

Kaos på diskbänken när jag bakade härom dagen

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Massage

Bakning