Jobb, Jobb i like

Har ju varit snorig och förkyld men nu verkar det vara över det värsta. Igår så var jag med min vän Hannele in en sväng till Örebro , hon skulle byta skor på Stadium, fyndade en top på New Yorker mer vart det inte...en sväng in på Mejk på hemmaplan gav mig ett litet hjärta som jag fyndade för 15 kr och sen var det dags att ladda för kvällsjobb, kanon härligt väder så hundarna fick en skogpromis. Somnade sent om sider men började ju halv 9 imorse så jag klagar inte, skogpromis på morgonen i regnet, en kopp te och sen mot jobbet, haft en kanon dag och fortsatte hemma med att dammsuga, tvätta och bada hundarna. Sitter just nu och kollar på Äntligen hemma i väntan på Svenska Hollywoodfruarna, sen blir det säng och gonatt efter det, jobb imorgon 7:30 - 14:00 och efter jobbet då ska jag och min vän Linda till Smultrongården, det var ett tag sedan jag var där.

TJOHO vad det är gott att leva !!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Massage

Bakning